Driftsforum deponi 2022
Tidspunkt:
Sted: Bølerveien 93, 2020 Skedsmokorset
Deltakeravgift (medlem): 4500
Deltakeravgift (ikke-medlem): 6000

Det er klart for det første driftsforum for deponi! Faggruppen for deponi og masser har pekt på behovet for at de som jobber med daglig drift av deponiene møtes for å utveksle erfaringer og lære av hverandre. FULLTEGNET! Vi kan dessverre ikke ta imot flere påmeldinger eller sette noen på venteliste nå.
Program
onsdag 24. august
Aperitiff og mingling på Olavsgaard
18:00 - 19:00Middag på Olavsgaard
19:00 - 21:00
Driftsforumet holdes på ROAF sitt hovedkontor på Berger i Skedsmo, og vi skal også innom Oslo kommunes avsluttede deponi på Rommen i Oslo. Kvelden før møtes vi over en felles middag på Olavsgaard Hotel sentralt plassert mellom Gardermoen og Oslo sentrum. Transport er inkludert i prisen.
Foredragsholdere
Ingvill Gjellesvik Sande

Lars Bjørneby
Kontakt oss
Lurer du på noe om arrangementet? Kontakt en av våre rådgivere:

Nancy Strand
Nancy Strand har flere tiårs erfaring med bærekraft, gjenvinning og sirkulærøkonomi. Hun er tidligere seniorrådgiver og leder av Sirk Norge, men driver i dag sitt eget konsulentselskap, og er medgründer av Futureloop.
Relatert innhold

Hvordan skal vi satse på ombruk?
Sirk Norges medlemsmøter for ombruk resulterte i gode innspill. Nå lodder vi stemning for en videre satsing – meld din interesse!
Referat fra medlemsmøte om ombruk juni 2026
I begynnelsen av juni 2026 arrangerte Sirk Norge to medlemsmøter om ombruk. Det ene fysisk, i våre lokaler, det andre digitalt. Dette referatet oppsummerer innspillene som kom fra deltakerne på hvilke utfordringer ombruksaktører møter, og hvordan Sirk Norge kan jobbe med ombruk fremover.

Deponier: Nye krav gir ny drift
Skjerpede miljøkrav endrer deponidriften. Hvordan ser praktisk og effektiv deponidrift ut i 2026? Svaret får du på Driftsforum Deponi 2026.



