Hopp til hovedinnhold
SirkNorgeLogo
Renovasjonsbenchmarking

Hva oppnår virksomhetene gjennom RBM?

Hva oppnår virksomhetene gjennom RBM?

Deltakelse gir virksomheten:

- Et objektivt bilde av egen drift, basert på sammenlignbare data

- Dokumentasjon av gebyrnivå, kostnadseffektivitet og tjenestestandard

- Innsikt i miljøstandard, utsorteringsgrad og praksis

- En tydelig vurdering av kundetilfredshet og brukererfaringer

- Analyse av arbeidsmiljø og HMS

- Identifisering av sparepotensial og forbedringsmuligheter

- Et profesjonelt grunnlag for strategi, budsjetter, anbud og dialog med eiere

De samlede analysene gjør det enklere å forstå hvorfor resultatene er som de er – og hva som gir størst effekt å forbedre.

Bli medlem

Bli med i Norges største felleskap for aktører innen avfall, gjenvinning og sirkulærøkonomi

Vårt nyhetsbrev

Bli oppdatert på aktuelle saker, arrangementer, regelverk, høringer mm. gjennom vårt nyhetsbrev.